2016

Japp, nu är det nytt år. Ifall ni missat det, alltså.
 
Julen förflöt utan större missöden och jag älskade, som vanligt, varenda minut av den. Faktiskt så älskar jag livet väldigt mycket överlag numera. Tänka sig va, vilken positiv början på året!
 
Nyår spenderades i Göteborg med några av mina finaste pärlor. Vi åt på en fantastiskt bra restaurang (Thali, rekommenderas!) och drog sedan vidare till en klubb och dansade till morgontimmarna. Tolvslaget skålades in med tomtebloss och nyårskyssar på en parkering på Hisingen och allt kändes fint.
 
 
Inte från i år, men jag tror det såg ungefär likadant ut denna gång.
 
De enda faktiska bilderna från nyårsafton är denna från restaurangen, där de hade kritor som man fick måla med på duken (BÄST), samt en bild när jag provar en blå partyperuk. 
 
 
 
 
Januari har inlett starkt med familjemys, bowling, pyttelite shopping, koreografering inför vårens klasser samt en MASSA filmtittande. Inte alls dumt med andra ord. 
Nu är jag PEPP på 2016, det känns som ett bra år.
 
 
 
Sträckkollar Harry Potter-filmerna. Voldemort är... söt.
 
 
Vårt efterrättsbord på julafton. Notera de 4 pepparkakshusen som tävlade om en förstaplats. Mamma och pappa vann (huset längst till höger).
 
Bästa brorson Cornelis <3
 
Vi åkte till Askersund och jag var trollbunden av vintersolen.
 
Och senare trollbunden av en hamburgare. NAM!
 
Bowlingskorna på!
 
Mami i högform
 
Lunch mitt i koreograferandet.
 
 
Dansade med Robert, koreograferat av Amanda.
 
 
Allmänt | |
Upp