En gång i veckan..

Mm, det lär inte bli lika högfrekvent bloggande som hos de riktigt dedikerade skrivarna, kan jag ärligt medge. Något inlägg i veckan kommer ni kanske hitta här att sätta tänderna i. Kvalitet före kvantitet, right?

Idag vaknar jag upp mitt ute på Kinnekulle, hemma hos min fina vän Amandas mamma som köpt en fantastiskt gulligt hus här ute i vildmarken. Jag och Amanda hade myskväll igår med god mat, en massa tjöt och lugna timmar som var som balsam för själen. Idag är det första advent och vi ska baka mandelfrallor till frulle och dricka kaffe och prata bort några timmar till. Resten av dagen ska jag repa dansföreställning i Skara och Amanda ska vidare på andra äventyr.

Dagens inlägg blev något kort och rumphugget (SOM jag älskar det uttrycket) men jag lovar längre pläderingar i framtiden. Mina fingrar saknar att skriva märker jag..

Idag vill jag uppmana alla att tända ett ljus. För världen, för dig själv, för vänner, familj och för alla som behöver det.

Peace out.

 
Jag och Amanda under en inspelning av ett dansprojekt förra hösten.
Allmänt | |
#1 - - Anita Olsson:

Fina Ida, klart jag tänder ett ljus. Kram från mormor

Upp