Hoppsan hejsan..

Här sitter la jag och har jullov i all mysighet. Fyra ljus är tända och en stor frukost är halvvägs uppäten.
Denna måndag bjuder på både bakning, mormormys och dansträning, så det finns inte mycket mer att önska!
 
Helgen spenderades nere i Götlaborg tillsammans med fina vänner. Den traditionsenliga jul-trippen till Ullared hanns även med i lördags tillsammans med Majas fantastiska mamma. Vissa seder skall aldrig brytas.
 
Min praktik är nu avslutad och alla uppgifter för kursen är inlämnade, så gudomligt skönt!
Nu ska jag bara vara ledig och ha det göttans gött fram till januari.
Imorse vaknade jag pigg som en lärka klockan 5 och hade inget val annat än att gå upp och baka en kaka. 
Nåja, värre saker har väl hänt. Somnar förhoppningsvis tryggt ikväll..
 
Nu ska jag leva vidare. Ha det gott!
 
 
Aah.. sen har jag lite bilder från de senaste veckorna. Om ni är visuellt lagda.
 
 
Klipper tyger till föreställningskostym
 
 
Pluggar matte på bussen
 
 
Klipper film på datorn och tuggar tuggummi
 
 
Tränar lite ibland
 
 
Kokar lite knäck
 
 
Bakar lite cookies med vit choklad och tranbär
 
 
Kirrar lite citronkola
 
 
Går på julmarknad i Stockholm
 
 
Nam!
 
 
Bakar pepparkakshus med familjen
 
 
 
Och har en fantastisk känsla för konst...
 
 
Tar in ett träd i köket och hänger i diverse kulor, ljus och änglar i halm.
Inget konstigt alls
 
 
Fikar och myser med världens bästa Jenny och min gudson Vide 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anita Olsson:

Underbart att läsa din blogg Ida.

#2 - - Anonym:

Underbart att läsa din blogg Ida.

Upp