Det är mycket såhär innan jul..

Ja jösses, nu är häcken full så att säga.
Föreställningar kors och tvärs, med både praktiken och jobbet. Kul kul!
Ikväll ska jag hjälpa till att rodda med en föreställning i Skara, men innan det ska jag träna lite inför julshowen i Skövde. Sedan blir det full rulle med julshow lördag och söndag. 
 
Man får passa på att vila när man kan. Typ nu, när jag sitter med en kopp te från min te-adventskalender, som må vara den bästa uppfinningen någonsin för oss te-lovers! Nam!
 
För övrigt myser jag runt och bara älskar det faktum att det är december och jul på ingång. Jag varvar tända ljus med julmusik, pepparkakskryddor i samtliga varma drycker, raggsockar och varma filtar. Älskar't!
 
Det var ett himla liv om julkalendern förresten! Jag ställer mig, å det fegaste, väldigt neutral i frågan och förstår väl både de kritiska åsikterna samtidigt som jag gillar tanken på en informativ och lärorik kalender. Vad tycker ni?
 
Nej, nu ska få igång den här kroppen och ta tag i dagen!
Lev väl!
 
 
Allmänt | |
Upp