Boom boom boom boom!

Ibland, läs ofta, vaknar jag upp med en låt i huvudet och bara måste lyssna på den det första jag gör på morgonen.
Idag, söndagen den 6 december 2015, var det Boom boom boom boom med Vengaboys. Mycket oklart hur och varför denna låt smygit upp ur mitt undermedvetna och gjort sig påmind, men det var inget annat val än att poppa på den gamla dängan i ackompanjemang till kaffe och det andra ljuset i adventsljusstaken. Och jädrar vilket uppvaknande!
 
Innan ni frågar..
Ja, klockan är knappt 6.00 en söndag och jag lyssnar på Vengaboys.
Nej, jag är inte drogpåverkad.
Ja, vissa räknar denna typ av musik som en typ av luftburen drog.
 
(ps. kan någon trösta människan längst till höger???)
(ps igen. som om det vore det mest absurda i bilden...)
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anita Olsson:

Finns det ingen GILLA-knapp här?
Vilket häftigt uppvaknande!

Upp